کد خبر: ۹۷۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۴۳
تصویری از طرح ترسناک روی خودروی حمل جنازه که مورد توجه کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است را ببینید. منبع: چندثانیه

عکس| ماجرای لباس عجیب ستاره استقلاللباسی که ستاره ازبک استقلال بر تن کرده بود، هدیه یکی از هواداران او در تاشکند بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ عصر روز یکشنبه تصویری از جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبک استقلال در حالی که لباس محلی برتن داشت، در فضای مجازی و رسانه‌ای بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد.

به نقل از ورزش سه، ماشاریپوف در حالی که دمپایی پوشیده و گرمکن تیم ملی را بر تن داشت، یک لباس محلی ازبک را نیز روی آن پوشیده و در محل اردوی تیم ملی ازبکستان در حال قدم زدن بود که سوژه عکاسان شد.

ماجرای این تیپ عجیب اما به ابراز علاقه یک هوادار ازبکستانی برمی‌گردد. این هوادار ازبک که جزء طرفداران ویژه ماشاریپوف است، در محل تمرین تیم ملی کشور خود حضور یافت و این لباس محلی و رسمی را به ماشاریپوف هدیه داد و اصرار داشت که آن را برتن ستاره تیم ملی کشورش ببیند.

 

20944872094488

گفتنی است ماشاریپوف همراه با تیم ملی ازبکستان آماده دیدار با امارات در انتخابی جام جهانی 2026 می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: